Monday, October 20, 2008

Muhammad Afiq Izzudin

7 Comments:

  1. kakzie said...
    yg tengah nyenyak tidur tuh Afiq sejibik cam ayah dia kan
    black_canary said...
    bebudak punya muka..muka tanpa masalah..seronok tengok...happy aje..
    Anonymous said...
    bila tengok muka baby ni, seronok rasanya... rasa macam nak peknen lagi dan lagi dan lagi...heheh... :-)
    black_canary said...
    berapa byk lagilah mimie...anyway, mcm mana semalam (check dgn dr)..
    Anonymous said...
    macam 1st pregnancy dulu la bro, saya ini pembawa talasemia. doc suh cik abe gi check, tapi biasa la, orang lelaki ni tak tau la degil ke, ego ke, dia kata dia confirm takde talasemia... yg susahnyer orang ada talasemia ni sel darah merah mudah pecah... macam mahsuri plak...:-)
    black_canary said...
    sama mcm wife aku...dia pun ada talasemia, si daniel mungkin ada, si darlin tak check lagi...aku mujo tak ada..tu yg selalu wife aku ckp..sesiapa yg nak kahwin dgn daniel nanti..kena check darah...
    tapi biasalah..lelaki egonya tinggi...entah apa yg nak dipertahankan entahlah..
    Anonymous said...
    nape ek susah sangat nak gi check? sian kat baby tu... ye la, mana lah tau, kita dah dapat agak nanti whether baby yg kita kandungkan tu ada talasemia ke tak... afiq takde rasanya. masa bersalin hari tu dah check skali... kalo tak silap la. macam sepupu saya, kecik lagi dah kena ulang alik hospital, masukkan darah... makcik & pakcik ada talasemia... :-(

Post a Comment