Monday, October 20, 2008

Lagi-lagi Gambar Raya

Afiq tengok Mama Aen ke, tengok apa yang kecoh2 kat belakang tu? Macam paham jek... (Lokasi, rumah Datuk Seri Gala)

Ha, senang nak jalan kalau Afiq dah tido... (Lokasi, Taska di Blok rumah Acu)


Puan Penerbit bergambar dengan tuan rumah... Saya? Menempel la... Dah dok sebelah... :-)


Bila Afiq dah celik, sibuk ler nak mintak ape yang ibu mamam... Nampak je badan kecik, tapi kuat mamam...

Tengah bincang dengan puan penerbit sebelum rakaman Senandung Lebaran d'KLfm... (Lokasi, Saloma Theatre Restaurant)

Bergambar bersama DJ Nazie dan orang kuat Saloma Theatre Restaurant, En. Yazid.

Abang Amir (Bahagian Pentadbiran KLfm) hanya mampu tersengih mendengar omongan kosong Mimie & Nazie...

4 Comments:

  1. ilaIP said...
    yg buat geram lagi kat Afiq tu tang mata nya yg selalu membuntang...eii rasa nak cium2 jer pipi tu.Last week jumpa anak2 buah dari umur 3 bulan hingga 3 tahun seronok layan depa..ada sebaya Afiq Si Sofea Adriana tp badan dia semangat giler kalah Afiq...
    black_canary said...
    aku nak tergelak time kamu kata yg afiq kuat makan...badan aje kecik...kah kah kah..abis mama dia macam mana,lepas abis pantang ari tu masa kat Tasik Titiwangsa...kak posh cakap(kak posh yg cakap bukan aku..tapi aku tengok dgn mata aku)...lepas makan..makan lagi...tapi orgnya kecik dan comel aje..
    djmimie said...
    bro BC...tu yang amik gambar candid antar kat kgMMS yek... heheh... ada gak yang perasan... :-) afiq ikut ibu dia la nih, kuat makan tapi badan maintain kecik jek... masa beraya kat umah tok dulu, tok cakap "nape ler cucu aku ni kurus mcm kayu ni? tapi tengok bila makan, kusss semangat..." abah kata, "abis, benda yg dia makan semua jadik taik, tak jadik daging, mana nak beso..." ;-P
    black_canary said...
    kah kah kah..mmg aku yg tangkap, masa tu aku banyak bersembang dgn kak posh aje (masa tu wife aku kat kg dlm pantang)...sahabat klfm byk yg aku tak kenal..lagi pun aku ni penyegan org nya...yg kenal aku kak posh dgn hj manan aje..

Post a Comment