Friday, August 29, 2008

Ahlan Wa Sahlan Ya Ramadhan

10 Comments:

  1. azieazah said...
    Salam Ramadhan juga buat DJ MIMIE..

    moga tambah ceria walaupun berpuasa....:D > senyummmm...
    ilaIP said...
    slmt berpuasa mimie n kakZ..semoga mendapat barakah ..tahun ni nak try lagi kuiz..hehehe last year dpt kat Saloma Bistro
    djmimie said...
    salam ramadhan untuk kak AA dan ila, semoga sepanjang bulan ni memberi barakah buat kita semua. minta ampun dan maaf kalu ada terkata ke, tersasul ke, sama ada menggunakan nama yang dikenali mahupun tak dikenali... kena pesan kat kawan2, jangan suka tikam belakang, berdosa tau... hanya Tuhan yang tahu, kan?
    black_canary said...
    Selamat Berpuasa buat mimie dan suami, buat adik ila dan jugak kak azie...
    djmimie said...
    bro BC, selamat berpose untuk bro sekeluarga...:-)
    zeqzeq said...
    salam Ramadhan semua yang ada ,,PUAN Blog,,hehheeada ke TIKAM belakang??ada yg kaacau dodol tak ?
    djmimie said...
    salam ramadhan untuk zz juga..
    CikSenget a.k.a Selendangpink said...
    salam ziarah, salam ramadhan dan salam ukhuwah DJ Mimie Walaaaa.......
    djmimie said...
    salam ramadhan juga utk selendang pink... camne boleh jadik cik senget? heheh :-)
    zeqzeq said...
    nak tolong jwab bagi pihak SPINk..
    senget tu sepupu kepda senget bahu, banyak sgt projek Masyuk hhee sampai senget bahu, kalau ada lebih2 projek tu pas laa sekaki ..dik ooi

Post a Comment