Friday, August 8, 2008

Ewah Ewah...






Bukan main suka lagi afiq melaram dengan sunglass abah. Siap control hensem taknak bagi spek tu jatuh ke bawah. Tapi tak tinggal dengan puting kat mulut... ehm... jenuh la nanti nak ajar dia pisah dengan puting tu. Gambar2 ni kami candid masa bawa Afiq ke Stadium Selayang 26hb Julai yang lalu sebab ada Pertandingan Karaoke Kementerian Pembangunan Usahawan dan Koperasi. Abah diminta untuk menjadi juri pertandingan tersebut. Ibu dan Afiq jenuh menunggu sampai tengah malam... Kesian Afiq... Apapun, Afiq memang tak kisah, dia memang suka berjalan ni. Kalau kat rumah pun, memang pusing merangkak dari pintu masuk ke balkoni. Tak reti dok diam... Walaupun skarang ni tengah demam... Nak tumbuh gigi kot???

4 Comments:

  1. ilaIP said...
    uik fiq..spek nye besor pade muka kamu le..pape pun tetap tomey.
    djmimie said...
    ila, tu la pasal. bila abah letak spek kat mata afiq tu, dia terus keras tak gerak2... ceh ceh ceh.. konon nak kontrol spek tu taknak bagi jatuh... hehehe... klakar jugak budak afiq nih. skarang kat umah babysitter, dia suka sakat zara... hehehe...
    azieazah said...
    Kecik2 dah hensem.. besor besok jangan plak Abah komplen anak lebih hensem dari dia.. hahahahah...
    djmimie said...
    kak AA, skarang ni pun abah dah komplen "nape anak abah lebih hensem daripada abah ni? jeles ni..." hehehe..

Post a Comment