Thursday, July 1, 2010

Mengata Dulang Paku Serpih...

Salam.. Wah, boleh dikatakan dah bersawang jugak blog ni. Maklum ler, sejak dah ada fesbuk ni, segala aktiviti terbaharu di"update" dalam fesbuk aje. Cuma citer lebih kurang je. Tiba2 bila semua keje dah settle hari ni, teringat pulak nak bukak blog yg dah bersawang ni... Nak bagi bersih sikit sawang2 tu. Bak kata adik Arif bila nampak sawang kat celah2 pintu bilik, dia kata,"Cicak!"... hehehe.. Sampai terlupa username & passwordnya.. hahaha.. Jangan mare puan penunggu gua (Ms. Creator Blog)..

Maklum saje lah, mulai bulan Mei yg lalu, selain tugas di konti selama 8 jam seminggu (hari Isnin & Selasa, jam 10 pagi-2 petang), saya juga bertanggungjawab menyediakan playlist untuk setiap pagi Khamis, jam 3 pagi - 6 pagi. Selain tugas2 tersebut, saya juga merupakan Penerbit Sepenuhnya Program Nyanyi Je Lah, setiap Rabu jam 9.30 malam - 10.30 malam dan Carta Baru Baru, setiap Jumaat, 9 malam - 11 malam. Takde penolong penerbit tau macam penerbit2 yg lain.. Semua saya buat sendiri, dari segi pemilihan peserta, susun lagu, pilih lagu baru, panggil artis... Semua lah.. Senang keje sendiri ni.. Ikut kepala kita sendiri.. :-)

Cerita terbaharu tentang aktiviti KLfm, Ahad lalu, 27 Jun 2010, telah diadakan Ujibakat Bintang Kecil KLfm 2010 di Pasar Seni, KL. Banyak juga gambar2 yg dimuatturun ke laman fesbuk oleh saya sendiri, Sonic & abang BP.

Terbaharu tentang family pulak, adik Arif baru sahaja baik dari chicken pox yg dijangkiti daripada abang Afiq. Afiq pulak, dapat daripada Mak Su & Cik Su nya.. Ehm, pendek kata, semua budak yg mak jaga, hampir separuh daripada mereka terkena virus chicken pox tu... Nasib la nak kena. Terpaksalah ibu dan seisi rumah tahan rengekan dan macam2 lagi..

Untuk aktiviti yang seterusnya, Sabtu ini, Ujibakat Bintang P Ramlee pula diadakan di Pasar Seni juga, waktu yg sama, iaitu jam 2 petang hingga 5 petang & tarikhnya, 3 Julai 2010... Program Teh Tarik 1, Isnin, 5 Julai 2010, kami & Skuad Promo Sinar Harian akan berada di Ikan Bakar Sekinchan, Setiawangsa, jam 9.30 malam - 10.30 malam.

Jangan lupa juga mendengar nyayian 6 orang lagi peserta dalam Nyanyi Je Lah, setiap Rabu, 9.30 malam - 10.30 malam dan Carta Baru-Baru minggu ini 2 Julai, hari Jumaat, jam 9 malam - 10 malam bersama Band Stellar & minggu berikutnya, 9 Julai 2010 bersama kumpulan UK's...

Insya Allah, selepas entry ini, saya akan cuba update aktiviti2 terkini saya bersama KLfm mahupun family, di fesbuk, juga di blog rasmi ini juga. Ingatan kepada anda yg ingin menambah saya sebagai rakan, akaun fesbuk yg saya wujudkan hanyalah untuk rakan2 yg benar2 saya kenali. Kalau ingin juga menambah sebagai rakan, add saya menggunakan emel klfm@ymail.com. Jumpa lagi pada entry yg seterusnya..Walla!!!

0 Comments:

Post a Comment