Monday, June 29, 2009

Makan2 Cari Menu



Alhamdulillah, rezeki yang diberi tuhan, kita haruslah bersyukur dan memanfaatkan dengan sepenuhnya.. :-) Sebelum cuti bersalin kelmarin, saya dan kawan2 dari KLfm menghadiri pelancaran album Zawazi. Sewaktu majlis tersebut, ada beberapa cabutan bertuah dan antara yang bertuah pada hari tersebut selain saya yang menerima hadiah Baucer Hi Tea untuk 2 orang di Palace of The Golden Horses adalah DJ Kzie yang menerima hadiah percutian 3 hari 2 malam ke Pulau Tioman... Ehm, tu pun lepas dia "sapu" nombor bertuah tu kat perut ibu mengandung nih... heheh.. (Nak nama gak tu)...

Akhirnya, lepas pantang, memang pantang ler jumpa makanan yang sedap2, memang dibedal habis2an. Ramai kawan2 yg kata, walaupun badan saya kecil, tapi nafsu makan, kussss semangat. Apatah lagi menyusukan baby, lagi ler cepat lapar... Pada 28hb Jun yang lalu (semalam), saya bawa abang menikmati hi tea di Caroussel Cafe, Palace of The Golden Horses... Niat di hati nak bawa Afiq skali, tapi kami merancang untuk ke ofis abang selepas hi tea tersebut untuk mengecat.. Takut Afiq main cat pulak... Lagipun, saya katakan pada abang, hi tea ni sempena Hari Bapa yang masih lagi disambut pada bulan Jun ni... So, dah dapat hadiah kan bang? :-)

0 Comments:

Post a Comment