Tuesday, September 23, 2008

Sebatang Gigi Bawah Afiq


Nampak tak gigi bawah Afiq dah tumbuh? Nak amik gambar dekat2 tak boleh, Afiq nak kacau jek... :-)

6 Comments:

  1. ilaIP said...
    rasanya mcm ade 2 kuntum jer..afiq..oh afiq..tomey ar afiq time ni..geram la acik ila
    black_canary said...
    si Darlin pun dah tumbuh gigi..2 btg kat bwh..
    djmimie said...
    afiq dah ada sebatang, tapi nampak cam nak tumbuh lagi sebatang kat sebelahnyer tu... skarang ni, dapat ape jek nak gigit. hari tu sepupu2 dia datang, habis digigit2 depa tu... sampai kena smack down dengan syukri tua cuma 10 bulan daripada dia... baru le nangis mintak tolong... heheh... tu la, bila semua cucu lelaki... bergusti je la nampaknyer... tak sabo nak balik kampung nih.... :-)
    black_canary said...
    tak apa mimie hoi..Darlin malam tadi lagi lah..pukul 430pagi dah bangun dah..berpusing-pusing atas katil...mentang2 lah mak dia tak ada, sbb mak dia pegi sarawak mlm tadi..sampai rabu..last-last aku sahur oat, Darlin sahur susu..
    djmimie said...
    afiq tiap pagi bangun sahur. kitaorang tengah sahur, tiba2 jek dia kuar senyap2 dari bilik.... pas tu sengih2... hehehe
    ilaIP said...
    time tu mesti cute muka afiq

Post a Comment