Wednesday, September 24, 2008

Rakaman Senandung Lebaran D'KLfm

Sebelum buat kerja, kenalah amik2 gambar duluh...


Ha, sejak dah massuk studio rakaman nih, masing2 nak menunjukkan bakat men'sumbang'kan sore... heheh... nyanyi, jangan tak nyanyi...

Bergandingan dengan Pool selaku juruacara majlis...

Faizal Tahir yang super...man...

Dayang Nurfaizah yang superb...

Hafiz Hamidun yang kecil molek...

Datin Seri Nooriah Anna Razak (isteri Menteri WP), Dato' Adillah & Puan Fee tak ketinggalan menyanyi lagu Hari Raya bersama-sama...

Eh... kak Prema pun ada...


Dah habis keje, boleh ler bergambar sakan lagik...

Pada 13 September 2008, KLfm sekali lagi bekerjasama dengan Saloma Theatre Restaurant untuk tahun ini mengadakan Majlis Berbuka Puasa bersama anak2 yatim dan rakaman Senandung Lebaran d'KLfm yang akan disiarkan pada Hari Raya pertama jam 2.30 petang. Tahniah untuk warga kerja KLfm terutama puan penerbit, Julia dan penolong penerbit @enraen yang bertungkus lumus menjayakan program ini...

2 Comments:

  1. azieazah said...
    Teringat tahun lepas pun baju tema merah juga... di tempat yg sama.. pentas yg sama..

    Kenangan juga la.. sbb Kak AA terlibat dgn program uruskan anak2 yatim di bawah naungan YPN (dari Raudhah)

    Terimakasih... Saloma Bistro dan KLFM..
    (tahun lepas tu, selepas berbuka dgn KLfm, pergi pulak berbuka berdua dgn kawan kat situ...) sedappp...
    djmimie said...
    Pihak pengurusan Saloma Bistro memang seronok nak bekerjasama sekali lagi untuk tahun ni. tahun depan plak, depa nak bagi tempat lebih besar daripada tahun ni & tahun lepas... TQ En. Yazid!!!

Post a Comment