Thursday, July 17, 2008

Happy Birthday Kompleks Sukan Negara

Kalau saya & hubby jalan2 naik keta ni, Afiq nak duduk mana???? Ehm...

Pada 11 Julai yang lalu, Kompleks Sukan Negara (KSN) menyambut ulangtahunnya yang ke 10. KLfm yang dilantik sebagai radio rasmi program tersebut telahpun berkampung di Bukit Jalil selama 2 hari pada 12 dan 13 Julai 2008. Yang tak syoknya, saya tak dapat enjoy dengan aktiviti2 yang disediakan sepanjang 2 hari tu. Yelah, nak kena balik awal, kemas barang nak pindah rumah. Apapun, sempat juga bergambar dengan keta cantik warna hitam yang diparkir cantik depan booth KLfm... Walla!!!

8 Comments:

  1. ilaIP said...
    kalau ibu dan ayah Afiq naik kete tu,Afiq tak yah ikiut..kena duduk ngan aunti ila..ceh aunti..dah tua rupanya aku ni hehehe
    djmimie said...
    ila, sure ke dia tak nangis macam malam tu? heheh...ni kena slalu jumpa afiq, biar dia kenal... takde la nak nangis jek...
    ilaIP said...
    tu ar mimie,kita nak sgt selalu g jalan2..tgk la nanti kalau dah renew roadtax motor n dapat lesen (yah tahun bila pun tak tau)kita gi ar mane pun kita nak gi kan..kaksal pun ajak lepat kat TI tp tu ar memandangkan susah nak balik(taknak nyusahkan )org maka di abaikan je la...
    djmimie said...
    ila, takpe, pelan2 amik lesen keta... panjang ler kaki lepaih tu... ;-)
    azieazah said...
    AFIQ duduk atas bahu PAPA... hahahahaha....
    black_canary said...
    kereta 2 seater...kah kah kah..bini aku pun kata..dia teringin nak beli BMW Z4..so aku tanya..anak nak duduk mana?...dia kata..anak tak payah bawaklah..kah kah kah...tetapi..ok jugak mimie...supaya suami isteri dapat bersama tanpa gangguan anak-anak
    ZUL said...
    Duduk lah kat mana2 pun.. Janji semua happy
    djmimie said...
    bro BC, anak pun nak merasa gak dok keta 2 seater ni. slalu naik kancil pun asik berdua dengan anak jek, baik beli keta 2 seater..heheh... la ni boleh la pangku, esok2 dah beso, duk ateh bonet la... hahaha.. bro BP, kita hepi, anak tak hepi ler... asik kena tinggal jek..heheh

Post a Comment