Wednesday, January 2, 2008

Memori...

Hola... Hari ni kat Ulu Tiram, JB cuaca hujan dan mendung, semendung perasaan saya ketika ni. Mana taknya, 2 orang sahabat baik saya akan meninggalkan KLfm tanpa sempat saya jumpa. Sebelum ni, mentor saya, Kak Preimah sudahpun menyambung "kerja" di "RTM" yang satu lagi (Rehat Tunggu Mati... kata sorang sahabat di RTM jugak)... Apapun, segala jasa yang Kak Preimah curahkan sepanjang saya di KLfm amat2 saya hargai. Tiada Kak Preimah, sunyi rasanya KLfm sebab tiap kali dia masuk ofis, tiap kali tu jugak ofis KLfm terasa ada "orang2nya"... Walaupun dia sorang, tapi macam 10 orang... Saya yang selalu sunyi di ofis, tiba2 je terhibur dengar riuh rendah Kak Preimah...

Bertambah2 sunyi bila saya diberitahu 2 sahabat baik saya akan meninggalkan KLfm. Yang sorang dah pun berhijrah ke konti sebelah, yang sorang lagi akan meninggalkan terus dunia DJying... Apa pun, walau di mana mereka bertugas, saya sentiasa mendoakan agar apa yang mereka hajati tercapai... Saya sangat2 terasa kehilangan mereka sebab mereka lah antara sahabat yang mendengar segala masalah dan rintihan saya, apatah lagi saya hanya sebatang kara di kota Kuala Lumpur, tanpa hubby & mak abah... Nak mengadu pada adik yang hanya sejengkal dari rumah & ofis, dia pun sibuk dengan family & tugasan harian... Jadi, dapat 2 orang "adik" ni dah cukup untuk saya mengubati kesunyian... tapi... apa boleh buat... Mereka tak sempat saya temui naik keje nanti... Apapun, good luck & all the best di tempat baru untuk sahabat & adik saya, Kroll & Ezan... huk huk huk...



0 Comments:

Post a Comment