Monday, January 7, 2008

27 tahun yang lalu...

Betul ke Afiq macam ibu dia masa kecik2 dulu??? :-)




5 Comments:

  1. black_canary said...
    tak kisah rupa sapa...ingat lagi si daniel ada rupa mak aku..siap mak aku tanya kat Mas samaada masa ngandung dulu tak suka kat mak ke?sbb org tua percaya yg kalau kita tak suka org tu..anak kita akan rupa org tu...tapi mak lupa kot yg aku ni mmg rupa mak dan masa ngandungkan daniel, Mas mmg tak suka dekat aku..kah kah kah...
    Yg penting anak sihat..betul tak mimie..
    djmimie said...
    ya betulll... masa ngandungkan afiq pun saya nyampah sangat kat hubby tapi tak berapa nak rupa dia pun..heheh
    songan said...
    ahakss dah macam rupa ayah dia laa plak... mamam dia cuma tumpangkat hidung n dagu jerr
    djmimie said...
    ntah la. ada yang cakap la ni macam muka ibu, ada gak yang cakap macam muka abah... saya tengok pun kadang2 rupa saya, kadang2 rupa hubby... tak kisah la tu asal tak ber"macam2 rupa"...hish! selisih!
    doktorblues said...
    Salam hai dj mama mimie huhuhu alahai hai sian anak tu demam eh, dah bagi makan ubek dah. kalo tak sembuh gak meh cini sambung rawatan susulan

Post a Comment