Wednesday, February 4, 2009

Jom Pergi Kerja!!!

Sebelum keluar rumah, Afiq nak minum dulu.

"Hello?" kata Afiq bila nampak ibu pegang henfon nak amik gambar dia.. Tu pas keje ibu la Fiq... :-)

Memula Afiq ok je dalam seat tu, lama2 dah tak reti nak duduk diam.. Mula la buat aksi2 merempit dalam seat tu. Walaupun dah diikat pinggang dia, tetap boleh pusing 360° punya...

Dah tu, mula la nak capai segala benda atas dash board tu...

Afiq dah sampai pun PPR Pantai Permai...

Assalamualaikum.. Ibu Ita, Afiq dah sampai ni... Bukak la pintu...

Eh, Afiq dah sampai... Zara tengah tido tu.. Eh, ibu Mimie nak amik gambar kita rupanyer. Ye lah, lepas ni tak tau la bila nak jumpa lagi.. Ye tak?

Ha, macam ni bawak keta senang la sikit. Dah malam sampai umah ni Afiq dah tido dalam keta dulu. Takde la terpusing2 macam siang tadi.


Pada 1 Februari 2009 yang lalu merupakan hari terakhir Afiq dijaga oleh sahabat Erni Deswita dan suaminya KLGCC. Lepas ni, Afiq dok rumah je, nenek plak nak jaga kat rumah. Lagipun, Afiq dah semakin "buas" dok dalam seat kecik Afiq tu. Susah ibu nak pandu kereta bila Afiq dah mula pusing 360°...

Gambar2 di atas ni adalah rutin harian Afiq dan ibu setiap pagi dari Afiq berumur tiga bulan hinggalah Afiq berumur setahun 2 bulan ni. Meh, ikut ibu pergi kerja bersama Afiq.. Walla...

2 Comments:

  1. kakzie said...
    Afiq dapat Beby nanti kita jumpa eik kat Putra Jaya..jgn nakal2 tau nak jd abglong dah ni
    djmimie said...
    afiq kat rumah sekarang jadi hero malaya... takde sape boleh sik mainan dia.. mesti dia jerit sampai 1 blok boleh dengar sore dia.. heheh :-)

Post a Comment