Tuesday, June 3, 2008

Riadah bersama Afiq...

Mana satu nak pilih ni... Banyaknyer gantung2... ish ish ish...

Sementara nak memilih2 tu, kita posing dulu...

Eh, ada bola rupanya sebelah Afiq ni...

Oh, ada bunyi rupanyer...

Wah, tiarap lagi banyak mainan nih...

4 Comments:

  1. ilaIP said...
    ni kan kalau di sertai ngan Zara,darleen n anak kak farha..fuh mesti best ala2 taska gi tu..
    djmimie said...
    tu la kak, kalu dah bukak taska, tak keje radio lagi la. time tu anak dah ramai, tak mampu nak bayo babysitter....ahaks..
    azieazah said...
    aduhaiii... teringin nyer aku nak CULIK budak AFIQ nii..

    pinjam sebulan pun jadi lerrr...

    mana tahu leh kurus skit bila jaga baby niii... hahahaha...
    (mampuih si MIMIE meraunggg marahkan akuuuu...)
    djmimie said...
    kak AA, boleh kalu nak pinjam. time saya gi kursus sebulan 2... boleh le pinjam jap..heheh..memang gerentiiii kurus...;-)

Post a Comment