Thursday, August 2, 2007

Laman Blog Baru...

Holla!!! Mimie walla!!! Kita berjumpa dalam blog di website KLfm pulak. Sebelum ni, saya dah ada laman blog sendiri melalui URL http://mimiemy.blogs.friendster.com (kalau tak silap alamat la...). Tapi oleh sebab nak update laman friendster tu susah dalam ofis KLfm (cuma kat konti je boleh access laman web tu), kita pindah la pulak kat sini. So, kalau anda nak baca blog2 saya yang lepas, kenalah layari laman URL yang dah saya state kat atas tu. Kalau salah, nanti saya betulkan....

Well, untuk blog yang pertama dalam web ni, saya tak nak cakap banyak sebab masih syok tengok apa yang patut untuk "cantikkan" laman ni. Lagipun, saya ada satu lagi laman blog yang perlu dikemaskini, iaitu blog Carta D'SILK. Yelah, sebagai penerbit program tu, kena la jugak bertanggungjawab buat "apa yang patut"... Nanti, bila agak2 nak free sket, saya taiplah apa2 yang patut dalam laman blog nih k?

Cau cendollll....

0 Comments:

Post a Comment